Престижна спеціальність "Маркетінг та управління продажами" - Polska Consult TM

Спеціальність “Маркетинг і управління продажами” користується величезним попитом. Digital-фахівці дуже цінуються на ринку робіт. І потреба в них щороку зростає. Унікальність здобуття такої вищої освіти в Польщі полягає в комбінуванні завдань маркетологів і продажників, що дає змогу підвищити точність, результативність і позбутися багатьох неточностей.

Кому підійде вища освіта в Польщі?

Освіта в Польщі на цю спеціальність підійде всім, хто хоче спробувати себе в цьому напрямку, а також:

  • керівникам відділів продажів і маркетингу;
  • менеджерам із торгівлі;
  • фахівцям у маркетингових і торговельних сферах;
  • тим, хто хоче отримати нові знання, як продавець і маркетолог;
  • людям, які планують підвищення кваліфікації у сфері маркетингу та управління торгівлею.

Загалом навчання в Польщі на цю професію цікаве, передбачає постійний рух, вдосконалення своїх знань у нових сферах. Вона не має конкретної прив’язки до офісу, тому робота можлива з будь-якої точки.

Особливості спеціальності “Маркетинг та управління продажами”

Продажники та маркетологи з вищою освітою, здобутою в польських університетах, часто використовують одні й ті самі інструменти для виконання поставлених завдань.

Об’єднання двох напрямків в один відкриває для власників бізнесів нові горизонти і дає змогу працювати більш ефективно. Тому такі digital-фахівці особливо цінуються, а навчання пропонується в багатьох університетах Польщі.

Що може такий фахівець? Він спрямовує організацію до груп клієнтів для успішного конкурування, реалізації пропозицій для задоволення кінцевого споживача.

У результаті компанія швидше закриває угоду і фіксує прибуток. Співробітник управляє взаємовідносинами із замовниками, продуктивно працює з лідами, контролює взаєморозрахунки.

Навчання в польських університетах на такій спеціальності вирішує цілу низку проблем:

  • По-перше, відсутні конфлікти між маркетологами і продажниками.
  • По-друге, немає недоліків і непорозумінь щодо фінансування.
  • По-третє, вдається досягти поставлених цілей швидше з огляду на відсутність проблем з комунікацією.

Результат – співробітник із вищою освітою дуже цінується.

Тривалість навчання і можливість влаштуватися на роботу

Тривалість здобуття вищої освіти в польських університетах становить 5 років (бакалаврат три роки і магістратура два роки). По закінченню навчання в польському виші (університеті, академії або вищій школі) за програмою “Маркетинг і управління продажами” людина отримує такі кваліфікації:

  • маркетолог;
  • фахівець з маркетингу та управління продажами.

У результаті завдяки наявності вищої освіти, здобутої в Польщі Польською мовою, сфера можливих робіт значно розширюється. Є можливість спробувати свої сили в компаніях у відділах продажів або маркетингу, а також безпосередньо продавцем. Доступний широкий вибір робіт на фрілансі.

Загалом навчання в Польщі на “Маркетинг і управління продажами” разом із міжнародним освітнім проєктом Polska Consult TM є популярним через затребуваність цієї спеціальності на ринку праці.

У випускника з таким дипломом будуть усі шанси одразу після закінчення ВНЗ отримати чудову посаду з високим окладом для реалізації свого потенціалу.

Подати Заявку на спеціальність "Маркетинг і управління продажами" - Polska Consult TM