Спеціальність “Маркетинг і управління продажами” користується величезним попитом. Digital-фахівці дуже цінуються на ринку робіт. І потреба в них щороку зростає. Унікальність здобуття такої вищої освіти в Польщі полягає в комбінуванні завдань маркетологів і продажників, що дає змогу підвищити точність, результативність і позбутися багатьох неточностей.
Кому підійде вища освіта в Польщі?
Освіта в Польщі на цю спеціальність підійде всім, хто хоче спробувати себе в цьому напрямку, а також:
- керівникам відділів продажів і маркетингу;
- менеджерам із торгівлі;
- фахівцям у маркетингових і торговельних сферах;
- тим, хто хоче отримати нові знання, як продавець і маркетолог;
- людям, які планують підвищення кваліфікації у сфері маркетингу та управління торгівлею.
Загалом навчання в Польщі на цю професію цікаве, передбачає постійний рух, вдосконалення своїх знань у нових сферах. Вона не має конкретної прив’язки до офісу, тому робота можлива з будь-якої точки.
Особливості спеціальності “Маркетинг та управління продажами”
Продажники та маркетологи з вищою освітою, здобутою в польських університетах, часто використовують одні й ті самі інструменти для виконання поставлених завдань.
Об’єднання двох напрямків в один відкриває для власників бізнесів нові горизонти і дає змогу працювати більш ефективно. Тому такі digital-фахівці особливо цінуються, а навчання пропонується в багатьох університетах Польщі.
Що може такий фахівець? Він спрямовує організацію до груп клієнтів для успішного конкурування, реалізації пропозицій для задоволення кінцевого споживача.
У результаті компанія швидше закриває угоду і фіксує прибуток. Співробітник управляє взаємовідносинами із замовниками, продуктивно працює з лідами, контролює взаєморозрахунки.
Навчання в польських університетах на такій спеціальності вирішує цілу низку проблем:
- По-перше, відсутні конфлікти між маркетологами і продажниками.
- По-друге, немає недоліків і непорозумінь щодо фінансування.
- По-третє, вдається досягти поставлених цілей швидше з огляду на відсутність проблем з комунікацією.
Результат – співробітник із вищою освітою дуже цінується.
Тривалість навчання і можливість влаштуватися на роботу
Тривалість здобуття вищої освіти в польських університетах становить 5 років (бакалаврат три роки і магістратура два роки). По закінченню навчання в польському виші (університеті, академії або вищій школі) за програмою “Маркетинг і управління продажами” людина отримує такі кваліфікації:
- маркетолог;
- фахівець з маркетингу та управління продажами.
У результаті завдяки наявності вищої освіти, здобутої в Польщі Польською мовою, сфера можливих робіт значно розширюється. Є можливість спробувати свої сили в компаніях у відділах продажів або маркетингу, а також безпосередньо продавцем. Доступний широкий вибір робіт на фрілансі.
Загалом навчання в Польщі на “Маркетинг і управління продажами” разом із міжнародним освітнім проєктом Polska Consult TM є популярним через затребуваність цієї спеціальності на ринку праці.
У випускника з таким дипломом будуть усі шанси одразу після закінчення ВНЗ отримати чудову посаду з високим окладом для реалізації свого потенціалу.