Академія соціальної та медіакультури в Торуні (Akademia Kultury Społecznej i Medialnej) – це польський університет, що заснований 2001 року в місті Торунь. Вищий навчальний заклад спеціалізується на підготовці фахівців у сфері медіакомунікацій, журналістики, культури, суспільних наук та управління.
В Академії приділяється велика увага практичним заняттям, співпраці з католицькими та громадськими медіа. До жовтня 2021 року Академія називалася Вища школа культури громадської та медіальної. У вищого навчального закладу є свій телеканал “Telewizja Trwam” та радіо Radio Maryja.
Спеціалізація Академії соціальної та медіакультури
Спеціалізовані предмети: ЗМІ та політика, політичні коментарі, засоби масової інформації, політичний маркетинг, інформація журналістики, стилі та жанри журналістики, медіа-ринок у Польщі та в усьому світі, ЗМІ інформаційної політики уряду, організація роботи в редакції, інтернет-журналістика, Іноземна мова.
Для вступу до цього престижного польського ЗВО необхідно пройти курс Польської мови та культури на базі мовної школи при Польській Громаді та скласти іспит.
Підготовка бакалаврів в Академії соціальної та медіакультури в Торуні
Дає можливість абітурієнтам, які хочуть отримати престижну і популярну професію, 3 річний курс на отримання ступеня бакалавра і 3,5-річний бакалавра з низки престижних спеціальностей у таких галузях:
Журналістика та соціальна комунікація (спеціалізація: ЗМІ культура)
Дослідження в цьому напрямі покликані підготувати студента до всеосяжної професії журналіста для виконання різноманітних завдань, пов’язаних не лише з пресою, радіо та телебаченням, а й у ширшій царині соціальної комунікації, таких як реклама, стимулювання, засоби масової інформації навчальних закладів, тощо.
Політологія (спеціалізація: соціальна політика, міжнародна політика, політичний маркетинг)
Навчання на спеціальності – політологія підготує студентів до роботи в державній адміністрації, органах місцевого самоврядування, політичних партіях, бізнес-організаціях та соціальних інституціях, що захищають людське життя та міжнародні інституції.
Інформатика (спеціалізація: мультимедійні технології, комп’ютерна графіка)
Випускник цього напряму є фахівцем, що готові розв’язувати проблеми, пов’язані з сучасними комп’ютерними електронними ЗМІ, як з теоретичного боку так і з практичного; готові працювати як веб-майстер, дизайнер, редактор, робити монтаж аудіовізуальних даних, бути системним адміністратором та комп’ютерних мереж.
Культурологія (спеціалізація: аудіовізуальна культура, культурний туризм)
Навчання на культурологи призначені для забезпечення студентів із загальними знаннями соціальних питань, необхідних для теоретичної культурології, принципи гуманістичної освіти, вивчення історії та філософії культури, знання літератури та мистецтва.
Випускники бакалаври Академії можуть продовжувати навчання для здобуття ступеня магістра в інших ВНЗ Польщі.
Подати документи жителям України можна через Приймальну комісію, де зможуть допомогти в підготовці документів і формуванні відповідних перекладів та апостилізації документів.
Підготовка магістрів в Академії соціальної та медіакультури в Торуні
Політологія
Магістратура в галузі політології призначена для поглиблення теоретичних знань з основних тем і напрямів навчальної програми: теорія політики, сучасні політичні системи, соціологія, політика, міжнародні політичні відносини, психологія, політика, сучасні соціальні рухи, етика в суспільному житті, філософія, політика, законодавство Європейської спільноти, політична комунікація, об’єкти за обраною спеціальністю і отримати практичні навички, які необхідні для різних функціонувати в політичному і соціальному житті, а також для вивчення політичних та економічних проблем.
Програма поділена на чотири семестри.
Соціально-економічна політика
Випускник магістр отримає ґрунтовні знання про функціонування політичної сфери, що дає змогу зрозуміти динаміку соціально-економічного та політичного прийняття рішень. Випускники соціально-економічної політики отримають знання і навички, щоб зробити незалежний і всебічний аналіз і синтез соціально-економічних процесів. Вони можуть ухвалювати політичні рішення і грамотно управляти людськими ресурсами відповідно до правил етики.
У магістрів також будуть знання про рішення для соціально-економічної політики в інших європейських країнах і в усьому світі, що допомагає йому знайти оптимальні рішення для своєї країни. Випускнику також буде відомо про можливості використання та процедур для отримання коштів з Європейського Союзу.
Випускники повністю підготовлені до самостійної роботи в центральних і місцевих органах влади, органах політичних партій, бізнес-структурах, соціальних інститутах і міжнародних організаціях.
Спеціалізовані предмети:
- історія соціально-економічної думки;
- католицького соціального вчення;
- соціально-економічної політики в Польщі;
- соціально-економічної політики в ЄС;
- міжнародних економічних відносин;
- організації та управління;
- елементів адміністративного права;
- соціалього забезпечення;
- структурних фондів ЄС;
- демографічних чинників і соціальної політики; економічні;
- соціально-економічні аспекти охорони навколишнього середовища;
- політики в галузі охорони здоров’я та управління охороною здоров’я.
Політична комунікація та журналістика
Після закінчення навчання магістр матиме професійну кваліфікацію, щоб працювати у сфері державного управління, у всіх видах культурних та освітніх установ, у засобах масової інформації – особливо в галузі політичної журналістики.
Накопичені протягом навчання та практик знання також дають змогу працювати в галузі зв’язків із громадськістю, рекламних агенцій та інших організацій, що беруть участь у формуванні іміджу, наприклад прес-секретарів.
Кар’єрні можливості та самореалізація випускника Академії
Випускник має можливість діагностувати поточну соціальну ситуацію, сприймати й аналізувати соціально-економічні відмінності, що відбуваються в суспільстві, усвідомлення обґрунтованості захисту людського життя від зачаття до природної смерті.
Випускники готуються до свідомого прийняття та розуміння мультимедійних повідомлень, правильного підбору інформації, щоб мати змогу грамотно використовувати засоби масової інформації як посильних.
Випускник також може розробляти, здійснювати та критично оцінювати повідомлення засобів масової інформації, пропонує практичні навички, щоб використовувати засоби масової інформації та інформаційні технології.
Спеціалізовані предмети:
- ЗМІ та політика, політичні коментарі;
- засоби масової інформації, політичний маркетинг;інформація журналістики;
- стилі та жанри журналістики;
- медіа-ринок у Польщі та в усьому світі;
- ЗМІ інформаційної політики уряду;
- організація роботи в редакції, інтернет-журналістика;
- Іноземна мова.
Випускники знають і переконані в необхідності постійно поглиблювати свої знання та професійні навички, що дає їм змогу адаптуватися до швидко мінливих потреб ринку праці. Вони усвідомлюють етичні аспекти суспільного життя, зокрема, тих, хто працює в засобах масової інформації, та відповідальності за висвітленням у ЗМІ.
Дізнатися більше про вступну кампанію до Академії соціальної та медіакультури в Торуні, про вимоги до пакета документів, ви зможете у фахівців міжнародного освітнього проєкту Polska Consult TM.