Менеджмент соціальних медіа, як спеціальність, з’явився не так давно, оскільки пов’язаний із розвитком інтернету та переходу компаній в онлайн-формат, а конкретно – у соціальні мережі.
Освіта здатна розкрити потенціал кожної людини, достатньо лише обрати правильний напрямок і пройти навчання в Польщі або іншій державі.
Наразі багато хто самостійно опановує цю непросту спеціальність і займається торгівлею чи іншими видами заробітку в соцмережах. Але щоб стати дійсно кваліфікованим фахівцем, професіоналом, потрібно здобути вищу освіту в одному з університетів Польщі.
Що таке спеціальність “Менеджмент соціальних медіа”
Менеджер соціальних медіа – це фахівець, який займається маркетингом на просторах соціальних мереж. Коротко кажучи, він просуває товар, компанію, торгову марку в інтернеті, на популярних майданчиках.
Це не просто рекламний менеджер у мережі, це професіонал, який аналізує ринок, конкурентів, аудиторію, розробляє стратегії просування, працює з акаунтами в соцмережах, залучає передплатників, які можуть стати клієнтами або партнерами компанії, формує й підвищує лояльність аудиторії до бренду, спілкується безпосередньо з представниками аудиторії та аналізує їхні потреби, а також моніторить ефективність сторінок, які просувають, і працює на репутацію компанії.
Кар’єрні можливості фахівців у сфері – “Менеджмент соціальних медіа”
У польських університетах (як і в місцевих вишах) студенти можуть здобути фундаментальні знання та стати менеджерами соціальних медіа, що нині відкриває просто неймовірні перспективи розвитку як професіонала.
Такий фахівець може використовуватися в будь-яких сферах людської діяльності – торговельній, соціальній, економічній, фінансовій, юридичній тощо.
А якщо він має високий ступінь освіти, наприклад, магістр і вище, і при цьому добре розуміється на питанні просування в соцмережах, то йому гарантована хороша високооплачувана посада.
Система вищої освіти в Польщі передбачає і ступінь бакалавра – в принципі, цього цілком достатньо для роботи за фахом, але студента, який обрав рівень магістра, роботодавець оцінить вище. Крім того, починаючи зі ступеня магістра, випускники можуть викладати у ВНЗ.
Працевлаштування з дипломом напряму – “Менеджмент соціальних медіа”
Як уже йшлося вище, SMM-щик, як англійською називають фахівця з менеджменту соціальних медіа, являє собою дуже цінний кадр, до послуг якого рано чи пізно вдається кожна компанія, і що раніше, то більше в неї шансів просунути свій бізнес.
Тому ця спеціальність в університетах Польщі дуже перспективна і сучасна. Знайти роботу, закінчивши польський університет і навчаючись Польською мовою, у цій сфері абсолютно не проблема.
Саме абітурієнти, які вступили до польських престижних університетів з міжнародним освітнім проектом Polska Consult TM, досягли надалі реальних успіхів на кар’єрному та професійному терені.